Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 18. februar 2008

Jeg hopper i det jeg....




Mønster og garn er innkjøpt, jeg hopper i det og starter på et prosjekt jeg lenge har hatt lyst til å prøve på. Har egentlig ikke så stor tiltro til at jeg har tålmodighet til å strikke så lenge på en ting, men kanskje det er nå jeg skal overraske meg selv - hvem vet.
Central Park Hoodie har jeg ønsket meg siden jeg kom inn på Ravelry, det var vel et av de første mønstrene jeg sa at denne MÅ jeg bare ha.
Og for første gang har jeg vært på Ebay og shoppet, ullgarn fra Irland... Kjempefin service, rask levering og deilig garn, her er link hvis andre skulle bli fristet.
Jeg får si som jeg har sagt før, enten blir det bra, eller så ser dere dette aldri igjen - hvilken av de det blir får bare tiden vise.
Og skulle dette gå bra, har jeg sett en vest, på Ravelry den også - Back to school - som jeg også bare MÅ ha...
I am doing it - challanging my patience - and maybe I will surprice myself by finishing the project. The pattern and yarn for a Central Park Hoodie is bought, ever since I came in to Ravelry I have wanted to knit this one...
The yarn is Irish wool, bought on Ebay, great service, fast delivery and beautiful yarn, here is a link if anyone have a need.
Well, as I have said before, either will I make it - or you will never see this again - only time will show.
And if this turns out ok, I have seen a vest in Ravelry - Back to school - and that one I just have to knit!