Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 24. januar 2008

Har fått litt dilla....

Stitchery er kjempegøy, jeg har visst fått helt dilla...

Og symaskinen og jeg samarbeider for første gang i mitt liv. Litt haltende enda kanskje, men det kommer seg. Her er resultatet av dagen da idèene slo hverandre i hjel - en strikketøypose med stitchery på seg....

Stitchery is fun! And the sewingmachine and I are working together for the first time in my life. Here is the result from the day that the ideas killed each other one by one - a bag for my knitting...

Jeg ønsker dere alle en kjempefin helg, og sier tusen takk for alle hilsener dere legger igjen hos meg. Det er så kjempekos!

A wish you all a great weekend, and I want to thank you for all your nice comments in my blog!