Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 13. januar 2008

En flott julegave...???


Jeg syntes jeg ga min sambo den flotteste julegave, bare se her - 2 nydelige nøster Noro og et mønster til en kjempefin Fake Isle Hat. Han ble visst ikke overlykkelig da han pakket opp, og kom men en liten tørr bemerkning om at jeg hadde glemt å gi ham strikkepinner...
I think I gave my cohab the greatest Christmas gift, just take a look at it - 2 beautiful skeins of Noro yarn and a pattern for the great Fake Isle Hat. When he unwrapped the gift he did not seem overjoied, and said a bit sarcastic that I had forgotten to enclose needles....
Men da jeg forklarte at det var jeg og ikke ham som skulle strikke ble han straks mer fornøyd, og nå som luen er ferdig får jeg den ikke av ham igjen....
But when I explained that it was me, not him that was gonna knit the hat, he became a lot more happy about the gift. And now that it is finished I can hardly get it of his head....