Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 9. november 2007

Flaskenisse

Endelig har jeg fått laget en flaskenisse. De er så kjempesøte og går under må bare lage kategorien. Men denne forsvinner ut av huset til en som har gebursdag i desember, så jeg må få laget en til meg selv også.

Jeg har også være så flink at jeg har ryddet i endel av mine WIP's og resultatet kan dere se i 4 andre innlegg hvis dere scroller dere nedover fra dette.

Finally I have made a Santa. This is to be used to cover a wine bottle. A lucky one who has birthday in Desember will get this as a birthday present, and I have to make another one for myself. Qute isn't it?

What else I have done - take a look at my WIP's that has turned in to FO's - by scrolling down from this post. There are 4 more posts beneth this one.