Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 17. oktober 2007

Selbuvotter

Da var et par med Selbuvotter ferdige. Det skal være julepresang til min mor, men jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd. Som relativt ny strikker har jeg lett for å velge garn ut fra om jeg liker det mer enn om det passer til prosjektet... Mirasol Alpakka var vel ikke det beste valget til disse vottene, de er tynne, men de veldig myke da!
A pair of Selbumittens are finished. They were supposed to be a Christmas gift for my mother, but now I am not sure. As a relatively new knitter I often choose the yarn from what I like instead of how well it fits the project... Mirasol Alpakka was not the best choise of yarn for these mittens, they are very thin, but nice and soft!