Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 10. september 2007

Har noen en oppskrift på lommebok med hengelås???

Ei hyggelig jente jeg har blitt kjent med i Hobbyforum, Sina , er på vei til å åpne nettbutikk. Og allerede før åpning har hun mye fint å friste med!!
Endelig har jeg fått meg 30 cm rundpinner i 2,5 - 3 og 3,5 mm så nå går sokkestrikkingen enda bedre! Litt Opal sokkegarn til rundpinnene mine, Evilla garn som jeg har en plan med og bambuspinner som jeg gleder meg til å prøve.
Som sagt så er ikke nettbutikken åpen ennå, men send en mail til villepinneratvillepinner.no så får du vite hva hun tilbyr!
In a Norwegian knitting forum I have met a nice girl, Sina. She is opening a onlineshop, and even before opening she offers a lot of nice things. Finally I have found circular needles in 30 cm, so great for knitting socks! Some bamboo sticks and then some Opal sock yarn and Evilla wool....

Strikk Innom har alltid mye fint å tilby og håndfarget Kashmir og Merino skal nå prøves. Litt Alpakka ble det visst også med.... Og så har hun tatt en spesialbestilling på Sea Silk som jeg får senere.
Strikk Innom is a shop where I always find something nice. This time I bought some Handpainted Cashmere and Merino, and then some Alpakka.... And she have ordered some Sea Silk for me - Montego Bay here we come!!!!

På en rundtur i byens 3 garnbutikker for å finne gave til min Hemmelige venn, fant jeg en gave til meg selv også. Litt mer Alpakka og oppskriftshefte - her skal det bli vanter!
And finally - shopping for a present to My secret Pal - I found some more Alpakka for myself. And a pattern, these lovely skeins will soon be (I hope) some gloves!


Så da spør jeg igjen;
HAR NOEN EN STRIKKEOPPSKRIFT PÅ LOMMEBOK MED HENGELÅS!!!!!
And now I will ask you; DOES SOMEONE HAVE A KNITTING PATTERN FOR A WALLET WITH PADLOCK!!!!!