Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 30. august 2007

Lei av OnLine sokkegarnet mitt???

Det er ikke jeg!! Her har jeg strikket et lite hjerte, og istedet for å slite med diagrammet i mønsteret som jeg alltid roter til, har jeg tatt en medbloggers gode råd og skrevet om diagrammet til vanlig mønster. Og det fungerte glimrende! Tusen takk Tina for rådet!
Lurer på om jeg skal lage noen julehjerter også.... Mønster er hentet her.
Her er hjertet fra den ene siden;

Maby you are getting a bit bored with my OnLine sockyarn, but it seem's that I never do...
I have knitted a little heart and thank's to another bloger's advice it went really smooth even if the pattern had a diagram. Thank you Tina! I took your advice on writing out the directions row by row and that is something I will continue with!
I wounder, maybe I will make some Christmas hearts too... I found the pattern here.

Og her er hjertet fra den andre siden;
And here is the heart from the other side;

Og siden dere er på besøk så kan jeg kanskje friste med nybakt banankake? Kaffen putrer på trakteren for de som vil ha, selv nyter jeg en tekopp.
Tusen takk til alle for besøk og hyggelige hilsener i bloggen min - og hjertelig velkommen tilbake!
And since you are on a visit, maby you would like to taste my newly baked banana cake? The coffee is nearly ready....
Thank you all for visiting my blog and for many nice comments - I enjoy it very much and you are very welcome back!