Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 12. august 2007

Er jeg skjerfoholiker kanskje ???

Her er mitt My So Called Scarf ferdig. Jeg får ikke frem de riktige fargene slik jeg gjorde på forrige bilde samme hvor mye jeg prøver. Har et gammelt digitalkamera som ikke virker så bra og har fryktelig lyst på et nytt....... Vel, nok om det. Jeg har den siste tiden prøvd å gjøre ferdig prosjektene mine en etter en istedet for alle på en gang og jammen ser det ut som at det har virket! Sjalet mitt er også ferdig, det mangler bare å ta bilde. Dette føles kjemperart - ingenting som venter på å bli ferdig, ingenting som skal monteres - helt klar til å starte på nye prosjekter med kjempegod samvittighet!!
Am I addicted to scarves?? I am beginning to think so. This is My So Called Scarf finally finished. I am not able to get the colors right in this photo, even if I made it in the previous one. My digital camera is an old one, and I would very much fancy a new one.... Lately I have tried to finish my works one by one instead of everone at the same time, and it looks like I have been successful in doing it! My shawl is finished to, I just have to take a photo of it. It feels peculiar - nothing waiting to be finished, nothing to be mounted - I am all ready for new project's, with a good conscience!