Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 20. juli 2007

Flytting av bilder

Her har jeg ny blogg og ingen bilder av ferdige arbeid!! Alt ligger jo i den gamle bloggen, og i denne ser det ut som jeg ikke har laget noen verdens ting. Nei - der går ikke - så mye blod svette og tårer det ligger i mine verk så skal jeg jammen ha med bildene mine! Det blir kanskje litt kjedelig for dere å se det jeg har laget en gang til, men eneste måten å få de inn på er vel å laste de opp som innlegg regner jeg med. Dere får heller tenke på at en god film tåler å sees flere, ja opptil mange ganger. Kanskje det er slik med mine ferdige arbeider også. Ha tålamod, jeg tar bare noen av gangen!!

This is an upload of pictures from my finished works in my old blog.
Vinflaskeveskene må jo være med, det var jo med dette at det hele startet! Og når du ser dette Trinemor regner jeg med at du flirer godt!!!